Otel Phoenix
Konaklama nerede?
Odanızı seçin
Otel Phoenix
Bu muhteşem otel, Londra'nın kalbindeki popüler Kensington ve Chelsea bölgesinde yer almakta olup Hyde Park'a yakın konumdadır. Otel Londra'nın büyüleyici parklarına, müzelerine ve diğer cazibe noktalarına yakındır. Ayrıca dünya ünlü Harrods, Oxford, Regents ve Bond Street alışveriş yapmak için idealdir. Otele 800 metre mesafede geniş yelpazede restoranlar, barlar ve publar hizmet vermektedir. Metro sadece 100 metre ötededir. Otel, İngiltere'nin başkentini keşfetmek için ideal bir seçimdir.
Otel Phoenix için diğer isimler:
Şartlar ve hizmetler
Genel
- Check-in başlangıç saati: 13:00
- Check-out bitiş saati: 11:00
- WiFi
- Asansör
- Evcil hayvanlar kabul edilmez
Karşılama hizmetleri
- 24-saat açık resepsiyon
- Bagaj muhafazası
Yiyecek ve içecek
- Restoran
- Bar
Kat hizmetleri
- Çamaşır
Konuklar bu konaklama tesisi hakkında ne düşünüyor?
Otel misafirlerden karışık yorumlar alıyor, bazı olumlu ve olumsuz yönler vurgulanıyor. Misafirler, otelin temizliğini ve iyi konumunu, yakındaki metro istasyonlarını ve çeşitli dükkanları ve restoranları takdir ediyor. Personel genellikle dostane ve yardımseverdir, bazıları İspanyolca konuşur. Kahvaltı, kıtır seçeneklerle iyi kaliteli bir kıta seçkisi sunuyor olarak tanımlanmaktadır. Bununla birlikte, dikkate almanız gereken bazı dezavantajlar vardır. Otelin biraz eski olduğu ve odaların küçük olduğu, özellikle banyoların küçük olduğu belirtiliyor. Wi-Fi bağlantısının güvenilmez olduğu rapor ediliyor. Bazı misafirler kahvaltı seçeneklerinin sınırlı ve tekrarlayıcı olduğunu bulurken, diğerleri odalardaki ısıtmanın çok yüksek olduğunu düşünüyor. Genel olarak, otel Londra'da makul bir fiyat performans sunuyor ve uygun ve temiz bir yer arayanlara tavsiye ediliyor.
Yorumlar
Yorumlar konaklamadaki ziyaretlerinin ardından Destinia tarafından gönderilmiş olan anketi dolduran, veya anketi internet sitesinin denk gelen bölümünden dolduran gerçek Destinia müşterilerinin şahsi görüşlerini ifade etmektedir. Bu yorumların Destinia'nın görüşlerini temsil etmesi gerekmez. Sahte bilgi, hakaret, aşağılayıcı yorumlar içeren incelemeler, veya müşterilerin şahsi bilgilerini içerenler yayınlanmayacaktır. Değerlendirmeler, tamamlanmış anketlerden elde edilen puanların ortalaması alınarak hesaplanır.